سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مایشگاه عفاف و حجاب دختران آفتاب در حاجی آباد افتتاح شد

نمایشگاه عفاف وحجاب با شناخت تاثیر حجاب و نقش آن در کاهش آسیب های اجتماعی در کتابخانه عمومی حاجی آباد به مدت 7 روز افتتاح شد.


به گزارش خبرنگار پیارم، طی مراسمی با حضور فرماندار و امام جمعه فرمانده سپاه  و جمعی از مسئولان حاجی آباد نمایشگاه عفاف و حجاب در این شهرستان گشایش یافت.

امام جمعه حاجی آباد در آئین افتتاح این نمایشگاه گفت : حجاب و پوشش از همان ابتدا در دین اسلام وجود داشته و دین اسلام نگاه ویژه ای به آن داشته  است , اسلام حضور زن را در عرصه های اجتماعی می پذیرد ولی با پوشش اسلامی که در اسلام تاکید فراوان شده است.

فرمانده سپاه حاجی آباد گفت:شناخت تاثیرحجاب و نقش آن در کاهش آسیب های اجتماعی و برگزاری این نمایشگاهها در سطح جامعه می‌تواند به سلامت جامعه کمک کند.

سالاری در ادامه افزود: برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی را لازم و ضروری دانست و افزود: حجاب جزء لاینفک جامعه اسلامی ماست.


وی هدف از برپایی این نمایشگاه را ترویج فرهنگ حجاب و عفاف عنوان کرد و افزود : آشنایی با فلسفه عفاف و ارائه الگوی مناسب حجاب و اصالت بخشی به فرهنگ عفاف از طریق محصولات فرهنگی از دیگر اهداف برپایی این نمایشگاه است.


سالاری گفت: بخشی از این نمایشگاه به پوسترهای هنری که به صورت غیر مستقیم به ناهنجارهای عفاف و حجاب می‌پردازد، اختصاص داده شده است.

وی ادامه داد: کودک و نوجوان ، انواع پوشش محلی، کتاب و انواع چادر و روسری، پوشش و حجاب کشورهای اسلامی از دیگر غرفه‌های این نمایشگاه است.

وی با بیان اینکه نمایشگاه عفاف و حجاب با همت بسیج هنرمندان

دایر شده  و تا 15 مرداد ماه در کتابخانه عمومی الزهرا(س) حاجی آباد  واقع در بلوار شهید بهشتی برای بازدید عموم دایر است.